Izveidot Latgales priekšpilsētā NVO ar skolām, sociālo dienestu, valsts un pašvaldības policija bērnu tiesību aizsardzības jautājumos. Lasīt vairāk par Izveidot Latgales priekšpilsētā NVO ar skolām, sociālo dienestu, valsts un pašvaldības policija bērnu tiesību aizsardzības jautājumos.
Sadarbībā ar skolu sociālajiem pedagogiem veikt izpētes darbu par iemesliem, kāpēc skolēni, kuru vecāki ir ārzemes, neapmeklē skolu. Lasīt vairāk par Sadarbībā ar skolu sociālajiem pedagogiem veikt izpētes darbu par iemesliem, kāpēc skolēni, kuru vecāki ir ārzemes, neapmeklē skolu.
Pētīt agresivitātes cēloņus, izpausmes skolnieku un skolotāju vidū. Novērtēt situāciju. Izteikt priekšlikumus tās novēršanai. Lasīt vairāk par Pētīt agresivitātes cēloņus, izpausmes skolnieku un skolotāju vidū. Novērtēt situāciju. Izteikt priekšlikumus tās novēršanai.
Uzsākt analizēt situāciju Rīgas skolās par sociālo pedagogu un klašu audzinātāju sadarbības efektivitāti un apkopot rezultātus. Lasīt vairāk par Uzsākt analizēt situāciju Rīgas skolās par sociālo pedagogu un klašu audzinātāju sadarbības efektivitāti un apkopot rezultātus.
Uzsākt pētīt un analizēt suicīdu skaita palielināšanos bērnu un jauniešu vidū Rīgā. Lasīt vairāk par Uzsākt pētīt un analizēt suicīdu skaita palielināšanos bērnu un jauniešu vidū Rīgā.
Veikta aptauja „Kādas ir tavas domas par obligātās vidējās izglītības ieviešanu Latvijā” – anketu apkopošana un analīze. Lasīt vairāk par Veikta aptauja „Kādas ir tavas domas par obligātās vidējās izglītības ieviešanu Latvijā” – anketu apkopošana un analīze.
Sarežģītāko lietu un sagatavotu procesuālo dokumentu apkopošana un analīzes veikšana. Lasīt vairāk par Sarežģītāko lietu un sagatavotu procesuālo dokumentu apkopošana un analīzes veikšana.
Apkopot un analizēt materiālus par bērnu nodarbinātību un datoratkarību. Lasīt vairāk par Apkopot un analizēt materiālus par bērnu nodarbinātību un datoratkarību.
Veikt aptauju bērnu vecāku, skolu BTAK aktīvistu vidū par ģimenes sadarbību ar klases audzinātājiem – analīze. Lasīt vairāk par Veikt aptauju bērnu vecāku, skolu BTAK aktīvistu vidū par ģimenes sadarbību ar klases audzinātājiem – analīze.